loading...
کانون هواداران تیم های قرمز پوش!!!!
ali بازدید : 26 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

در تابستان شایعاتی در خصوص جدایی وین رونی از یونایتد منتشر شد اما اکنون وی اظهار داشته است که تمرکز خود را کاملا بر روی کار با مربی جدیدش گذاشته است.

وین رونی مصمم است تا شایعات مربوط به انتقال خود به تیم دیگری را فراموش کند و تمام تمرکز خود را بر روی سخت تلاش کردن زیر نظر دیوید مویس در منچستر یونایتد معطوف کند.

به نظر می رسید این مهاجم انگلیسی به دنبال آن بود تا قبل از تمام شدن فرصت نقل و انتقالات به چلسی بپیوندد ولی اکنون در تلاش است تا نامش را در تاریخ باشگاه ثبت کند!

او به دیلی میرور گفت:"در تابستان من سرم پایین انداخته بودم و سخت تمرین میکردم. فکر میکنم کار درست همین بود. و من پاداش خودم را در زمین گرفتم. من کاملا اماده ام و میخواهم بهترین نمایشم را داشته باشم.
من احساس خوبی دارم. در چند هفته گذشته تمرین های خوبی داشتم.البته مصدومیت ها کم و بیش من را آزار دادند اما من باز هم سکوت کردم و به سختی تمرین کردم و الان بازی میکنم و گل هم میزنم."

گرچه گفته میشد او رابطه خوبی با دیوید مویس ندارد اما او تاکید میکند که از دیدار دوباره مربی قبلی خوشحال است و از تمرین ها و روش های اسکاتلندی وی لذت می برد.

او تاکید کرد:" وضعیت من عالیست. تمرین کردن زیر نظر مربی جدید کمی متفاوت است- من این تمرین ها را از زمانی که در اورتون بودم به یاد دارم- تمرین های مویس شدید تر است. و این به من کمک میکند."

وی همچنین شایعاتی مبنی بر اختلافش با رابین ون پرسی را تکذیب کرد و اذعان داشت که از بازی کردن در کنار او برایش از بازی کردن کنارهم تیمی سابقش کریستیانو رونالدو لذت بخش تر است.

وی افزود:"من در تابستان شایعاتی شنیده بودم اما واقعیت این است که من و رابین در خارج زمین دوست هستیم. بین من و رابین هرگز مشکلی نبوده است. ما دوستان خوبی هستیم و ما به هم کمک میکنیم تا موفق شویم. فکر میکنم مربی کاملا روشن کرده است که یک مهاجم در نوک و یکی در پشت سرش میخواهد یا هر چیز دیگری مانند این؛برای من مهم نیست. مهم نیست که یکی از ما عقب تر بازی کند و به هافبک ها کمک کند. ما کنار هم خیلی خوب بازی میکنیم فصل پیش هم وقتی کنار هم بودیم خوب بازی میکردیم و امیدوارم این فصل هم بتوانیم بیشتر کنار هم بازی کنیم."

در تاریخ یونایتد تنها 4 بازیکن بیش از 200 گل به ثمر رسانده اند و رونی بعد گلزنی مقابل بایرلورکوزن گفت که مویس او را تشویق کرده است با رکورد 249 گل بابی چالتون رو پشت سر بگذارد

رونی افزود:"این عالی است که به رکورد 200 گل برسم و من به این افتخار میکنم. اینکه به رکورد افسانه ای بابی چالتون نزدیک شده ام هیجان انگیز است.

اما مهم ترین چیز برای من برگشتن به زمین بازی و گل زنی بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد."

منبع : گل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم قرمز پوش خارجی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 7,884