loading...
کانون هواداران تیم های قرمز پوش!!!!
ali بازدید : 30 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

سریع‌ترین مرد جهان می‌گوید دیدن بازی‌های منچستر یونایتد استرس زیادی به او می دهد تا شرکت در یک رقابت فشرده در دوی 100 متر.

 

یوسین یولت سریع‌ترین مرد جهان که همواره اعلام کرده است آرزو دارد روزی پیراهن منچستر‌یونایتد را بپوشد در مصاحبه‌ای جالب بار دیگر علاقه خود به منچستر‌یونایتد را ابراز کرد.

 

یوسین بولت درباره اینکه چه چیزی بیشتر به او استرس می‌دهد گفت:‌ دیدن بازی های منچستر‌یونایتد بیشترین استرس را در زندگی روزانه به من می‌دهد. حتی وقتی تیمم بازی را می‌برد نیز به من استرس وارد می‌شود. همیشه بازی‌های منچستر را می‌بینم. وقتی تیمم نتیجه مطلوبی نمی‌گیرد خیلی ناراحت و افسرده می‌شوم.

 

بولت درباره شرایط فعلی منچستر‌یونایتد ادامه داد: تیم دچار تغییر و تحول شده است. دیگر آلکس فرگوسن سرمربی تیم ما نیست. زمانی که فرگوسن سرمربی تیم ما بود، تصمیماتی می گرفت که در ظاهر شاید کسی از آن سر در نمی‌آورد اما آن تصمیم ها به سود تیم بود و در نهایت باعث موفقیت تیم می‌شد. اکنون نیز دیوید مویس هدایت تیم را بر عهده گرفته است. او مربی جوان و قابلی است و برای اینکه توانایی های خود را نشان دهد به زمان نیاز دارد.

 

بولت درباره حد آخر توانایی های خود گفت: بارها گفته‌ام که امکان رسیدن به رکورد 9.4 صدم ثانیه در دوی صد متر و 19 ثانیه در دوی 200 متر وجود دارد. رسیدن به این رکورد‌ها هدف من هستند که آرزو دارم این فصل به آن دست یابم. این فصل واقعا عزمم را جزم کرده‌ام که بتوانم این رکورد ها را در مواد 100 و 200 متر از خود به جای بگذارم. باید تمرکزم را بیشتر کنم. در یک مسابقه بارها به سمت چپ و راست کشیده می‌شوم. اگر بتوانم از ابتدا تا انتها در یک خط مستقیم بدوم و تعادل خود را حفظ کنم فکر کنم بتوانم به این رکورد‌ها دست یابم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم قرمز پوش خارجی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 7,879