loading...
کانون هواداران تیم های قرمز پوش!!!!
ali بازدید : 21 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

هافبک جدید منچستریونایتد در مورد کاپیتان پیشین این تیم ادعای جالبی کرده است

ماروانه فلایینی که به تازگی از اورتون راهی منچستریونایتد شده است تاکید کرد می‌‌تواند در خط هافبک این تیم، راهی که «روی کین» رفته را برود.

وی در این زمینه گفت: روی کین یک بازیکن متعصب بود که در میانه میدان برای تصاحب هر توپی اقدام می‌کرد. من هم می‌توانم این کار

را انجام دهم. می‌توانم خیلی خوب از حریف توپ‌گیری کرده و آن را دفع کنم. هر جایی که سرمربی بخواهد می‌توانم در آن پست به

میدان بروم اما ترجیح خودم این است که هافبک دفاعی باشم. پیش از من بازیکنانی مانند روی کین، اریک کانتونا و دیوید بکام هم در

منچستریونایتد بوده‌اند. من نیز می‌خواهم مانند آنها باشم. تمام تلاشم را برای تبدیل شدن به یک بازیکن مهم و خوب انجام می‌دهم.

با توجه به اینکه فلایینی مدت زیادی برای امضای قرارداد با یونایتدها معطل ماند اعلام کرد همواره می‌ترسیده نتواند پیش از پایان نقل و انتقال‌ها راهی این تیم شود.

«سران اورتون هیچ چیز را قطعی نمی‌گویند. گاهی وقت‌ها فکر می‌کردم هیچ قراردادی اتفاق نخواهد افتاد اما در نهایت خوشحالم که راهی اولدترافورد شده‌ام»

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم قرمز پوش خارجی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 141
  • بازدید کلی : 7,889