loading...
کانون هواداران تیم های قرمز پوش!!!!
ali بازدید : 29 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

مهاجم منچستریونایتد با دو گلی که دیشب وارد دروازه لورکوزن کرد، موفق شد تعداد گل‌های خود برای این تیم را به ۲۰۰ برساند.

منچستریونایتد در دیدار هفته نخست خود در لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد میزبان بایر لورکوزن بود که در پایان موفق شد میهمانش را با حساب چهار بر دو شکست دهد.

وین رونی در این دیدار موفق شد گل‌های اول و سوم یونایتدها را وارد دروازه حریف کند تا بتواند شمار گل‌های زده خود در ترکیب منچستریونایتد از زمان حضور در اولدترافورد را به عدد 200 برساند.

این بازیکن که در پایان فصل گذشته برای دومین بار درخواست کرده بود یونایتدها او را به تیم دیگری واگذار کنند در مورد این موضوع گفت: در تمام تابستان روی فوتبالم تمرکز کرده بودم. فکر می‌کنم کسانی که تعهد من به یونایتد را زیر سوال برده بودند پاسخ‌شان را گرفته باشند. در طول تابستان سرم را پایین انداخته بودم و فقط تمرین می‌کردم. برخورد هواداران نیز با من بسیار خوب بود. این گل‌ها پاداش من در این مدت بود. از اینکه موفق شدم دویستمین گلم برای منچستریونایتد را بزنم به خودم افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانم بیش از این‌ها برای این تیم گل بزنم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم قرمز پوش خارجی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 7,861