loading...
کانون هواداران تیم های قرمز پوش!!!!
ali بازدید : 30 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه باید تمرکزم را روی پرسپولیس بگذارم، دیگر جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهم. پیام صادقیان اظهار داشت: پس از دربی 77 شرایط خوبی را با تمرینات شاداب و رفع نقاط ضعف پشت سر گذاشتیم تا به آینده امیدوارتر فکر کنیم. وی افزود: ما روز جمعه مقابل گسترش فولاد جوان و با انگیزه و حتی دونده بازی داریم آنها پر از انگیزه هستند چون می‌خواهند در ورزشگاه آزادی خود را نشان دهند و قطعا بازی روز جمعه شاید از خیلی بازی‌ها سخت‌تر باشد. صادقیان ادامه داد:‌از طرف دیگر من باید مقابل همشهری‌هایم بازی کنم از بازیکنان گرفته تا مربیان تیم گسترش فولاد همه دوستان من هستم و با آنها رفیقم. کار سخت است اما ما 3 امتیاز را می‌خواهیم. وی در مورد مشکلات لفظی‌اش با استقلالی‌ها گفت: دیگر دقیقا به دنبال آرامش هستم و دیگر جواب استقلالی‌ها را نمی‌دهم چون باید تمرکزم را روی بازی‌های پرسپولیس بیشتر مشغول کنم و اگر بخواهم هر روز جواب دهم دیگر وقتی نمی‌ماند که بخواهم به پرسپولیس خدمت کنم الان آرامش می‌خواهم و دیگر دربی 77 به خاطرات پیوست. این بازیکن در پاسخ به این سؤال که ظاهرا از سوی ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال به موهای او تذکر داده است،‌گفت: به من گفتند موهایت اصلاح شود من هم گفتم چشم حرفی نداریم. این مشکل خاصی نیست و حل‌شدنی است و من موهایم را اصلاح می‌کنم. وی در پایان یادآور شد: امیدوار هستم روز جمعه بتوانم یکی از بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم و فکر کنم الان وقتش است گلزنی کنم. البته به تیمی برخوردیم که بسیار خطرناک، ‌سخت‌کوش و فرصت‌طلب است و به نظرم باید مراقب آنها باشیم. البته کادر فنی توصیه‌های لازم را به ما داشته و قطعا با شناختی که نسبت به گسترش فولاد داریم راحت‌تر به هدف‌مان می‌رسیم تا سریع‌تر به جمع بالانشینان اضافه شویم و هفته‌های بعدی حتی صدرنشین لیگ برتر باشیم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم قرمز پوش خارجی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 7,887