loading...
کانون هواداران تیم های قرمز پوش!!!!
ali بازدید : 17 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
بعد از اینکه نانی در فصل گذشته تنها 10 بازی برای این تیم انجام داد، شایعات زیادی در مورد جدایی اش از این باشگاه به گوش می رسید. نانی، هافبک منچستریونایتد، فاش کرد که دیوید مویس، سرمربی جدید شیاطین سرخ، او را متقاعد کرد تا قراردادش ر ا با این باشگاه برای 5 سال دیگر تمدید کرد . تنها یک سال دیگر از قرارداد این ملی پوش پرتغالی با منچستریونایتد باقی مانده بود و بعد از اینکه در فصل گذشته تنها 10 بازی برای این تیم انجام داد، شایعات زیادی در مورد جدایی اش از این باشگاه به گوش می رسید. اما او اکنون از اینکه قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرده، هیجان زده است. نانی به میرر گفت:" من از قرارداد جدیدم با منچستریونایتد بسیار راضی هستم. تابستان راحتی را پشت سر نگذاشتم اما بعد از فکر کردن زیاد و صحبت با دیوید مویس، فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفتم. احساس می کنم هنوز می توانم کارهای زیادی برای منچستریونایتد انجام بدهم. من پیشنهادهای خوب دیگری هم داشتم اما آنها تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن من انجام ندادند. سرمربی به من تضمین نداد که حتما در ترکیب اصلی خواهد بود. می دانم که باید به سختی کار کنم تا بتوانم در ترکیب اصلی قرار بگیرم. این هدف من در این فصل است."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم قرمز پوش خارجی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 7,859